vrijdag 22 februari 2013

Geef ons heden ons dagelijks brood...



Onder het mom, zelfgebakken is vaak het lekkerst, heb ik mij deze week eens bezig gehouden met het zelf maken van brood. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Het eerste brood had ik gemaakt naar een recept die ik gevonden had op Pinterest. 'Een 'kneedloos' brood
In onze voorraadkast had ik nog een half zakje gemixte noten liggen die ik in de keukenmachine iets fijner heb gemalen en dit heb ik erdoor heen geschept. Lekker, maar toch niet helemaal zoals ik mij het brood had voorgesteld. 

Voor de andere twee broden heb ik voor de makkelijke weg gekozen, gewoon een pak mix van Koopmans. Extra Donker brood en Vol Noten en Zaden.
Persoonlijk vond ik "extra donker" het lekkerst. Volgende keer nog een lading zonnebloempitten erdoor mixen dan is het denk ik nog lekkerder. Ik verheug me er nu al op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten