zondag 10 februari 2013

DIY LP-Etagère


U heeft nodig:

--> 12" Lp
--> 10" Lp
--> 7" Lp
--> Etagère 


En dan?

In dit geval heb ik gebruik gemaakt van twee Etagères van de Action. Je kent ze vast wel, van die Etagères die je zelf nog in elkaar moet zetten.
Vanaf dit punt kan iedereen eigenlijk zelf wel bedenken wat de volgende stap is.
Inderdaad, vervang de borden voor de Lp's, schroef het goed in elkaar en klaar.

Handig weetje:

Voor deze etagère heb ik twee pakketten van de Action gebruikt. 1 pakket had namelijk maar verbindingsstukken voor twee borden en persoonlijk vond ik drie er mooier uitzien. 
Wat betreft de Lp's, gewoon even naar de kringloop en de bakken doorstruinen. 
De 12" Lp is een "gewoon" formaat Lp, de 10" een soort tussenmaat die ik toevallig in de bakken vond en de 7"Lp is natuurlijk een singletje.


Ik had tussendoor stiekem meer foto's willen maken, maar helaas, vergeten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten