vrijdag 27 september 2013

Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Enorm leuk zo'n blog, maar wat ben ik een sul wat betreft het bijhouden hiervan.
Dus heb ik met mijzelf afgesproken in elk geval elke vrijdag iets te plaatsen, want wat voor nut heeft zo'n blog anders?
Eens kijken of dat gaat werken.
Waar ik mij de afgelopen tijd mee bezig heb gehouden??


Ik zou niet ontkennen dat het geen hobby is, De kringloop bezoeken.
De afgelopen tijd hebben we veel mooie juweeltjes gevonden

Snailmail. Ik had er al zoveel over gelezen/gezien en ik dacht, dat wil ik ook eens proberen.
Eigenlijk zou ik dit wel meer willen doen, even sparen voor postzegels!


een sjaaltje voor mijn zus, een shirt voor mijn neefje, dienblad voor een vriendin en nog een sjaal voor mijn schoonzus.

Oke, op het eindresultaat van deze sjaal was ik maar wat trots!

Verder genieten we nu van onze laatste dag vakantie, hebben we heerlijke dagen gehad in Parijs, lief logeetje gehad, voor de verandering nog wat kringloopwinkels bezocht en in huis lekker aangeklooid. tafeltje schilderen, boel herindelen. heerlijk.


Nou dat was het voor nu, en sowieso tot vrijdag!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten