zaterdag 5 januari 2013

Happy New Vase!!!

Bezuinigingen, laatste werkdag, helaas ook ik moest eraan geloven.
Als dank een bon in ontvangst mogen nemen en gelijk besloten er iets moois en blijvends van te halen.

Dan loop je in een winkel en wordt je verliefd... op een vaas.. wie had dat nou gedacht.
Natuurlijk, juist deze winkel neemt geen bonnen aan, wat nu, want ik ben NU verliefd en wil deze mooie vaas NU in ons huisje hebben. Gelukkig kwam daar de oplossing, in de vorm van J. "als je mij die bonnen nou doet, maak ik jou het geld over, ik moet toch nog naar de boekhandel en daar nemen ze die bonnen wel aan".

Wow! helemaal geweldig, ik weer terug naar de winkel, lief gekeken, en daar staat ie nu dan, op mijn andere mooie aanwinst, mijn oma's oude naaimachinekastje.

Issie niet geweldig? ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten