dinsdag 22 januari 2013

Kado 1-5

"Creative Pay It Forward" kwam er voorbij op de pagina van een oud collega op Facebook.
Persoonlijk vond ik het wel een mooi concept. Jij maakt iets voor de 1e 5 mensen die reageren, met als tegenprestatie dat hun dat weer doen bij de 1e 5 die bij hun reageren. Ik hou er wel van,zo'n  lading positiviteit! En daarbij stimuleert het mij dan weer om weer wat meer creatief bezig te zijn.

Mijn eerste "kadootje" is dan ook al af.
Het is gemaakt voor een boekenliefhebster. Ik had nog genoeg leuke stofjes op voorraad om de tas mee te maken. De tekst zag ik een keer voorbij komen op Pinterest. Het was een gedoe om het erop te borduren (hoewel ik mij nu bedenk dat ik geloof ik foto's heb gemaakt van het proces, misschien moet ik die hier ook maar een keer opzetten) maar ik ben wel tevreden met het eindresultaat. Waarschijnlijk maak ik er nog een boekenlegger bij, gewoon voor de leuk.. moet kunnen toch!
Ben erg benieuwd wat ze ervan gaat vinden!

                                      

Op naar de volgende 4!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten