woensdag 30 oktober 2013

week 43

oeps, ga ik nu al bijna de mist in! ik was afgelopen vrijdag namelijk helemaal vergeten.
Maar goed, daarbij moet ik ook zeggen dat ik niet thuis was. vrijdagavond namelijk heerlijk uit eten geweest met een deel van mijn familie bij een Iers cafeetje waar ook een leuk bandje ging optreden.
Dit gecombineerd met een logeerpartij bij mijn zus, was dit een gezellig bedoeling.

Zaterdag op tijd weer richting Meppel om mij geestelijk voor te bereiden op de avond/nacht.
Want het was weer tijd voor Halloween, een feestje waar ik mij elk jaar weer op verheug. vooral de lol vooraf, dikke skik in mijn eentje.


Verder heb ik op dit moment aan een groter project voor mijzelf begonnen, het maken van een kleed met in totaal 225 granny's!
op dit moment heb ik al 5 rijen af, wat wil zeggen dat ik nog maar 2/3 hoef te doen!


Het is nu nog niet enorm goed te zien wat het gaat worden, maar mijn inspiratie komt hier vandaan.
Niet een enorm groot berichtje dit keer, want ik ga weer op zoek naar mijn haaknaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten